Help de voedselactie

Beste parochianen van de Heilige Norbertusparochie

In december zullen we als Norbertusparochie weer ondersteuning geven aan de voedselactie.

De inzameling van de producten zal van september tot half december in alle geloofsgemeenschappen van onze parochie op de gebruikelijke wijze weer plaatsvinden. Voor de gevraagde producten wordt in alle geloofsgemeenschappen vanaf september een lijst opgehangen. De leden van de projectgroep voedselactie Norbertusparochie roept u op om de actie te steunen door boodschappen bij de pastorie van de geloofsgemeenschappen af te geven of door een bedrag te storten op rekening:

NL 94 INGB 0677215371 , t.a.v. Caritasinstelling Heilige Norbertusparochie,  onder vermelding van voedselactie.

We rekenen op uw ondersteuning van de actie met producten of door gulle gift om zo half december 2024 weer een succesvolle uitdeling van kerstpakketten mogelijk te maken.

Projectgroep voedselactie Norbertusparochie